5 Ağustos 2009 Çarşamba

Garip Rastlantılar Üzerine

*(Dikkat! Lost 5.sezon hakkında biraz spoiler içerir!)*

Geçen gün lost'un 5.sezonuna başladığımı söylemiştim. Bir tabak yiyeceğimi alıp (bknz. Lost Sezonu Açıldı) ekran karşısına oturduğumda 9.bölümün bozuk olduğunu farkedince yıkıldım. Açılmıyordu dosya. Hemen yeniden indirmeye başladım ama tabii keyfim kaçmıştı. O günkü lost izleme ritüelimi ertelemek zorunda kaldım.

Ertesi sabah uyandığımda "namaste" dedim kendi kendime. Hani bazı sabahlar kafanızda bir düşünceyle uyanırsınız ya, aynen ondan. Ne demek lan acaba diye düşündüm ama sonra unuttum, önemsemedim de zaten.

Akşamüstü gelenekselleşmiş lost ritüelim olarak lezzetli bir tabak hazırladım ve indirdiğim sağlam 9.bölümü izliyorum keyifle. Sonra fotoğraf çekilme sahnesi vardı. Çiis derler ya; "Namaste!" dediler!!! Ağzım açık kaldım. Lan ben neyse bişey demiycem dedim. Sustum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder