24 Haziran 2009 Çarşamba

There And Back Again!


"Eğer aklım başıma iki sene evvel gelseydi şu anda kendimden iki sene önde olurdum. Eğer aklım başıma geldiğinden itibaren iki kat hızlı çabalasaydım şu anda kendimden iki kat önde olurdum. Peki tam burada asıl soru şu: "Aklım başıma geldi mi?"
Bilmiyorum, bilemiyorum, her sene bir önceki seneye bakıyorum da ne kadar yol gitmişim diyorum. Üstelik onca yolu somut hiç bir şey yapmadan sadece oturup, düşünerek gitmiş olmak da çok düşündürücü geliyor bana ve bunun üzerine biraz daha oturup düşünüyorum.Böylece biraz daha ilerliyorum. Belki de bir arpa boyu yol anca katettim. Aslında sanırım en iyisi hiç arkaya bakmamak; takmamalı insan peşinden sürüklenen zamanı, önünde yoğrulan zamana bırakmalı kendini.
Ama aynaya bakıyorum da, bir 20 sene daha çıkarır mıyım acaba diyorum, sonra da üç-beş senenin hesabını yapıyorum.
"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder