23 Ocak 2010 Cumartesi

Yine O Koku..

Yılın bu zamanları bembeyaz karlar az çok kaplarken yerleri, hafif hafif mevsimsel aksırık-tıksırıklarla boğuşurken, inceden bir Commandos kokusu kaplar ortalığı.


Ortaokul yılları, 2000lerin başı herhalde. Dışarıda lapa lapa kar yağıyor, yılbaşı yaklaşmakta, insanlar yeni yıl hediyeleri, ağaçları, süsleri bakıyor sokaklarda. Bense hastayım. Deli gibi burnum akıyor, öksürüyorum, ciğerlerim hırıltılı. Ve bütün gün oturduğum evde sadece Commandos oynuyorum. 2.bölümü zar zor geçebiliyorum. Sevinçliyim ama 3.bölüm zor. Burnumdaysa bir koku, muhtemelen hastalığın sebep olduğu kim bilir neyin kokusu. İğrenç mi iğrenç. İştah kaçırıcı, tahammül edilmez bir koku.

Şimdi, yılın bir zamanı, havaların soğuyup karın yağdığı, hafif burnumun akmaya başladığı zamanları, yine o dayanılmaz kokuyu duyuyorum. Commandos oynadığım günleri hatırlıyorum. "konsırıdıddan boss" diyen Tiny'i. Çocukluğumu, anılarımı.. yılbaşında alınan Batmobil oyuncağını.. tavşan pasta ve legoları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder